2013. április 3., szerda

Felháborító dolgok a masszőr szakmán belül...

Személyiségemből fakad, hogy általában szeretek segíteni embertársaimon, akár masszázs során, akár legyen szó a masszőr kollégákkal kapcsolatban, úgy érzem ha segítek valamiben ezzel is hozzájárulok egy élhető világ megteremtéséhez.
 Épp ezért szomorított el , hogy a következő kis történet:
Egyik ismerősömnek munkát ajánlottam(elég csinos hölgy), beszélgettünk terveiről, ötleteiről, amikor már kezdtem bizakodni, hogy még sincs a világ "el rontva", de a következő kérdés kicsit megbotránkoztatott.
"Napi 6-8 órában, mennyi a fizetésed?Te kikapsz 100ezer forintot helyenként?"- Ilyenkor elmosolyodtam, és illedelmesen válaszoltam, a kereseted, annyi lesz amennyit dolgozol.(,mint minden más szakmában).
Valójában 3 dolog , ami miatt kicsit fennakadtam:
-Masszázs, mint könnyű pénzszerzési lehetőség
-Masszőr szakmát csak az anyagiak miatt végzi(megélhetés)
-Más pénztárcájában turkál

Úgy gondolom , ez a három párosítás az, ami egy lelkiismerettel, rendelkező tanult, önfejlesztő masszőr energiáit teljesen le tudja szívni és felesleges is egy ilyen masszőr kollégával foglalkozni.
 Nem értem a világ ennyire el anyagiasodását, jó valljuk be mindenki pénzből él, de csak pénzért végezni valamit, szenvedély nélkül nem elég. Így nem lehet apró sikereket elérni, értéket teremteni.-és ami talán a legfontosabb: JÓL MASSZÍROZNI.

Köszönöm, hogy végigolvasta cikkemet.