2013. május 22., szerda

"Masszázs bakik"

A következő bejegyzésben az úgynevezett masszázs bakikról írok őszintén.
Előre le szögezem, hogy nem a masszázsom minőségével, kivitelezésével akadtak problémák, hanem azzal a helyzettel ami elé az élet állított engem. Kicsit kínos, már már vicces szituációk melyeken utólag csak nevetni tud az ember. 
Jó szórakozást kívánok:

1.Öltözés a buszon, csúcsidőben:
Délután négyre kellett odaérnem egy masszázsra, viszont az M hármas metrót belassították és a csatlakozás az orrom előtt ment el, a következő busszal megcsak úgy értem volna oda, hogy ha nem öltözöm át,  viszont vendégek előtt nem szoktam"civil ruhában" masszírozni, hisz a fehér ruha egyfajta rendszert ad számomra.
Meg kellett oldanom valahogy,  és egy csuklós Ikarus buszon öltöztem át fehér ruhába,  rengetegen nézték attrakciómat a kanyargós úton,  a póló átvétel könnyen ment, de a nadrágnál láttam egykis döbbenetet. Szerencsére nem szólt rám senki  és 15:57-re odaértem a helyszínre és a masszázs gondtalanul lezajlott.  Nos erre mondanám, minden lehet csak akarni kell.

2.Állkapocs kiadása masszázs közben:
Aki személyesen is ismer, esetleg masszíroztam is az tudja, hogy masszázsomat nyújtással szoktam befejezni. Viszont a mostani esetnél annyira belemelegedtem a masszázsba, hogy minden erőmet beleadtam (Vendégem körülbelül 130kg-os izomkolosszus volt)  és fogaimat összeszorítva, amikor nyitottam ki a számat, az állkapcsom baloldalt kiakadt,  ennek ellenére betudtam fejezni a masszázst és kint szerencsére a helyére pattant az állkapcsom. Hálás vagyok a sorsnak, hogy nem történt baj és minden rendben lezajlott.

Ha önnel is előfordultak bakik munkája során és szívesen megosztaná,
írjon az e-mail címemre: kiserinorbert@gmail.com